Πέμπτη, 6 Νοεμβρίου 2014

Νικόλας Σπανός Κόντρα τενόρος Nicholas Spanos countertenor


























Nicholas Spanos - Che puro ciel - Ch.W.Gluck "Orfeo" (1889 version)

Nicholas Spanos countertenor
Ρεπερτόριο* : ακούστε τον Νικόλα Σπανό στο ιστολόγιό του http://www.nicholas-spanos.com


Ο ΝΙΚΟΣ ΣΠΑΝΟΣ σπούδασε τραγούδι με την Ελένη Λιώνα και τον Άρη Χριστοφέλλη. Συνέχισε τις σπουδές του στο University of Maryland School of Music στις Η.Π.Α. με καθηγήτρια τη Linda Mabbs ως υπότροφος του Συλλόγου «Οι Φίλοι της Μουσικής» Αθηνών (υποτροφία «Αλεξάνδρα Τριάντη», 2000) και του Πανεπιστημίου, απ’ όπου αποφοίτησε με Master’s Degree στον τομέα Voice / Opera Performance. Επιπλέον, ολοκλήρωσε το Postgraduate Course Lied & Oratorium από το Universität für Musik und Darstellende Kunst της Βιέννης (τάξη Charles Spencer).

Υπήρξε ενεργό μέλος σεμιναρίων με επιφανείς καθηγητές (Kurt Equiluz, Delores Ziegler, Anna Tomowa -Sintow, Michael Chance). Έχει διακριθεί για τη συμμετοχή του σε όπερες, ορατόρια και ρεσιτάλ. Έχει συνεργαστεί επανειλημμένα με την Εθνική Λυρική Σκηνή, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και Θεσσαλονίκης, την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, την Ορχήστρα των Χρωμάτων, τα Μουσικά Σύνολα της Ε.Ρ.Τ., την Bach Sinfonia (Η.Π.Α.) καθώς και με μικρότερα σύνολα παλιάς μουσικής στην Ελλάδα και τις Η.Π.Α. Από το 2002 είναι τακτικός συνεργάτης των ελληνικών baroque ensembles “Ex Silentio” και “Latinitas nostra”.

Το Νοέμβριο του 2002 βραβεύτηκε από την Ένωση Ελλήνων Κριτικών Θεάτρου και Μουσικής με Τιμητική Διάκριση ως «Καλύτερος Νέος Τραγουδιστής της χρονιάς» για την ερμηνεία του στο ρόλο του Αρσαμένη(«Ξέρξης», Ε.Λ.Σ.), ενώ το φθινόπωρο του 2006 απέσπασε το Α΄ Βραβείο στον πανελλήνιο Διαγωνισμό Λυρικού Τραγουδιού της «ΤΕΧΝΗΣ».

Επιπλέον, έχει συμμετάσχει σε ηχογραφήσεις όπερας του Händel («Ορέστης», 2004 και «Ταμερλάνος», 2006) από τη γερμανική δισκογραφική εταιρεία MDG, καθώς και στην ηχογράφηση "L'Olimpiade" (2011) της Venice Baroque Orchestra από την δισκογραφική NAÏVE.

Aναλυτικότερα :
Ο Νίκος Σπανός γεννήθηκε στην Ελλάδα, όπου σπούδασε αρχικά τραγούδι με την Ελένη Λιώνα και τον Άρη Χριστοφέλλη, ενώ συνέχισε τις σπουδές του στο μεταπτυχιακό τμήμα του University of Maryland School ofMusic στις Η.Π.Α. με καθηγήτρια τη Linda Mabbs, soprano (τραγούδι) και τον Leon Major, σκηνοθέτη(σκηνική παρουσία), με υποτροφία του Συλλόγου «Οι Φίλοι της Μουσικής» Αθηνών καθώς και του ίδιου του πανεπιστημίου, απ' όπου αποφοίτησε με Master’s Degree στον τομέα Voice / Opera Performance. Είναι επίσης κάτοχος πτυχίων Ανώτερων Θεωρητικών (Αρμονία και Αντίστιξη) από το Νέο Ωδείο Θεσσαλονίκης, τάξη Ν. Σολομωνίδη. Υπήρξε ενεργό μέλος πολλών σεμιναρίων με καθηγητές όπως ο Kurt Equiluz, η DeloresZiegler, η Anna Tomowa - Sintow και ο Michael Chance. Το 2007 και το 2008 δίδαξε Μπαρόκ ερμηνεία και τεχνική τραγουδιού στο Μουσικό Χωριό - Άγιος Λαυρέντιος. Το 2006 ίδρυσε το "Φωνητικό Σύνολο Τρισεύγενη Καλοκύρη" το οποίο και διευθύνει έκτοτε.

Έχει διακριθεί για τη συμμετοχή του σε όπερες αλλά και σε ορατόρια και ρεσιτάλ. Τόσο ο ελληνικός όσο και ο διεθνής Τύπος έχουν αναφερθεί ευνοϊκότατα για την φωνητική και σκηνική παρουσία του, με φράσεις όπως «μεγαλη αποκάλυψη», «τραγούδι μελωδικό και απαλό, αλλά χρωματισμένο με πάθος», «συγκινητική τρυφερότητα και υποδειγματική μουσικότητα», «εντυπωσιακή, άψογη τεχνική και εκφραστική καθαρότητα», «ηδύφωνος κόντρα τενόρος». Το γαλλικό περιοδικό όπερας “Opèra International” αναφέρεται στη φωνή του ως «αναπάντεχα δυνατή για το είδος» και μιλά για «μουσική ευτυχία», ενώ άλλο περιοδικό (L’opèra) εξαίρει το «γλυκό χρώμα, όμορφο legato και ικανότητα διάνθισης, τα οποία συμβαδίζουν με πειστική ηθοποιία». Αναφορές στον γερμανικό και ιταλικό Τύπο μιλούν για «γλυκειά φωνή γεμάτη έκφραση» και «μουσική ευφυία, η οποία προσφέρει άψογο έλεγχο στις τεχνικές του ικανότητες». Η εφημερίδα Washington Post τον αποκάλεσε «ασυνήθηστο κόντρα τενόρο».






Έχει συνεργαστεί με νέους έλληνες συνθέτες τραγουδώντας έργα τους (Γ. Κουρουπός, Δ. Καμαρωτός, Κ. Σελαμσής, Γ. Κουμεντάκης) αλλά και ξένους (D. Soldier, M. Rosano), καθώς και με ορχήστρες όπως ηΚρατική Ορχήστρα Αθηνών, η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, η Δημοτική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης,η Ορχήστρα των Χρωμάτων, η Συμφωνική Ορχήστρα της Ραδιοφωνίας της Δανίας, η Bach Sinfonia(Η.Π.Α.), καθώς και με μικρότερα σύνολα παλιάς μουσικής στην Ελλάδα και τις Η.Π.Α., οπως οι "Ex Silentio"και οι "Latinitas Nostra". «Ενας θαυμάσιος, παθιασμένος και αρρενωπός Αρσαμένης», συμμετείχε στην όπερα του G. F. Händel “Ξέρξης” στην Εθνική Λυρική Σκηνή τον Ιανουάριο του 2002 (και το Δεκέμβριο του 2003 σε επανάληψη), ενώ τον Οκτώβριο του 2002 εμφανίστηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών συμμετέχοντας στην οπερα του Richard Strauss “Die Frau ohne Schatten” (“Η γυναίκα δίχως σκιά”, ρόλος “Der Hüter derSchwelle”) δίπλα σε ονόματα διεθνούς εμβελείας όπως ο Michael Schønwandt, η Inga Nielsen, η Eva Martonκαι η Marilyn Zschau. Επίσης, τον ίδιο μήνα εμφανίστηκε στο Μέγαρο Αθηνών, συμμετέχοντας στο Gala των υποτρόφων του Συλλόγου «Οι Φίλοι της Μουσικής». Τον Ιανουάριο του 2003 ερμήνευσε το ρόλο του Ruggieroστην όπερα “Orlando Furioso” του A.Vivaldi, στην Εθνική Λυρική Σκηνή, ενώ τον Ιούλιο του ίδιου έτους εμφανίστηκε ως Φιλοκτήτης στην όπερα του Händel “Oreste” (παραγωγή Νομαρχίας Κορίνθου) στην αρχαία Κόρινθο (σε επαναληψη, Ιανουάριος 2004, Ε.Λ.Σ.). Συμμετειχε επίσης στην ηχογράφηση της όπερας αυτής στη Γερμανία από τη δισκογραφική εταιρεία MDG. Το Μάρτιο του 2004 συμμετείχε στην όπερα του GyörgiLigeti “Le Grand Macabre” στην Εθνική Λυρική Σκηνή, ερμηνεύοντας το ρόλο του Πρίγκηπα ΓκοΓκό.Ακολούθησε κατόπιν ο πρίγκηψ Ορλόφσκυ στη "Νυχτερίδα" του J.Strauss στην Εθνική Λυρική Σκηνή και στην Όπερα Θεσσαλονίκης. Το 2006 ενσάσκωσε τον Ταμερλάνο στην ομώνυμη παραγωγή της όπερας του Händel από το Φεστιβάλ Αθηνών, ενώ το 2007 τραγούδησε το μέρος του ακολούθου (Page) στη "Σαλώμη" του R. Strauss, παραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης.



GEORG FRIEDRICH HÄNDEL
"ORESTE" HWV A11
Role : PHILOCTETES
MDG 609 1273-2


TAMERLANO
GEORG FRIEDRICH HÄNDEL 
"TAMERLANO" HWV 18
Role : TAMERLANO
MDG 609 1457-2
Για όλους τους παραπάνω ρόλους έχει αποσπάσει θερμές κριτικές από τον ελληνικό αλλά και το διεθνή Τύπο. Το Νοέμβριο του 2002 βραβεύτηκε από την Ένωση Ελλήνων Κριτικών Θεάτρου και Μουσικής με Τιμητική Διάκριση ως «καλύτερος νέος τραγουδιστής της χρονιάς» για την ερμηνεία του στο ρόλο του Αρσαμένη(«Ξέρξης»). Οι ρόλοι που έχει τραγουδήσει περιλαμβάνουν επίσης το Νέρωνα στη «Στέψη της Ποππαίας»του Claudio Monteverdi καθώς και τον Ορφέα στην όπερα «Ορφέας και Ευρυδίκη» του Christoph W.Gluck, όπως και αρκετούς ρόλους σύγχρονων συνθετών. Το οπερατικό του ρεπερτόριο κυμαίνεται από το πρώιμοBaroque μέχρι και ρόλους σε έργα 20ού αι., γραμμένους για τη συγκεκριμένη φωνή, όπως ο ρόλος τουOberon στο έργο του Benjamin Britten “Midsummer Night’s Dream”.

ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

2002 Master of Music (Voice/Opera Performance)
University of Maryland, College Park (Linda Mabbs, Φωνή, John Greer, Μουσική Προετοιμασία, Leon Major, Σκηνοθέτης).

1999 Πτυχίο Αντίστιξης
Νέο Ωδείο Θεσσαλονίκης, τάξη Ν. Σολομωνίδη.

1997 Πτυχίο Αρμονίας
Νέο Ωδείο Θεσσαλονίκης, τάξη Ν. Σολομωνίδη.

1996 – 2000 Ιδιαίτερα μαθήματα τραγουδιού
(δάσκαλοι: Ελένη Λιώνα, Άρης Χριστοφέλλης).

ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ
Σύλλογος "Φίλοι της Μουσικής", Κληροδότημα "Αλεξάνδρα Τριάντη", 2000-2002.

UMD School of Music, ετήσιο βοήθημα, 2000 - 2002.

ΓΛΩΣΣΕΣ

Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Ιταλικά.

ΒΡΑΒΕΙΑ
Α΄ Βραβείο στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Τραγουδιού της «ΤΕΧΝΗΣ» (Σεπτέμβριος 2006).
Καλύτερος Νέος Καλλιτέχνης της Χρονιάς 2002 (απονομή από την Ένωση Ελλήνων Κριτικών Θεάτρου και Μουσικής).

ΣΚΗΝΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Ιανουάριος 2002
Πρωταγωνιστικός ρόλος στην όπερα του G.F. Händel “ΞΕΡΞΗΣ” (ρόλος : ΑΡΣΑΜΕΝΗΣ – 4 παραστάσεις, μαέστρος Βασίλης Χριστόπουλος, σκηνοθέτης James Robert Carson - Ε.Λ.Σ.).

Ιανουάριος 2002
Ατομικό ρεσιτάλ στο «Τελλόγλειο Ιδρυμα Τεχνών» στη Θεσσαλονίκη.

Φεβρουάριος 2002
Συμμετοχή ως σολίστ στην όπερα του αμερικανού συνθέτη Robert Convery “CLARA SCHUMANN” (ρόλος :LUDWIG, παγκόσμια πρεμιέρα, UMD Opera Studio, Clarice Smith Performing Arts Center, Maryland, Η.Π.Α.).

Μάιος 2002
Πρωταγωνιστικός ρόλος στην όπερα του Cl. Monteverdi «L’INCORONAZIONE DI POPPEA» (ρόλος : NERONE, 4 παραστάσεις, μαέστρος Ken Slowick, σκηνοθέτης Leon Major, UMD Opera studio, Clarice Smith PerformingArts Center, Maryland, Η.Π.Α.).

Αύγουστος 2002
Συμμετοχή ως διδασκόμενος και σολίστ στο 14ο διεθνές Φεστιβάλ Τέχνης και Πολιτισμού στο Πόρτο-Χέλι, με διδάσκοντα καθηγητή τον Αρη Χριστοφέλλη.

Οκτώβριος 2002
Συμμετοχή ως σολίστ στην όπερα του R. Strauss «Η γυναίκα δίχως σκιά» (ρόλος : Hüter der Schwelle, 4 παραστάσεις, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, σε συνεργασία με τη Συμφωνική Ορχήστρα της Ραδιοφωνίας της Δανίας, μαέστρος Michael Schønwandt, σκηνοθέτης Michael Hampe).

Οκτώβριος 2002
Συμμετοχή στο Gala των υποτρόφων του Συλλόγου «Οι φίλοι της μουσικής» σε συνεργασία με την Κ.Ο.Α. (μαέστρος Λουκάς Καρυτινός, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών).

Νοέμβριος 2002
Συμμετοχή στο σεμινάριο τραγουδιού του κόντρα τενόρου Michael Chance στο ωδείο «Νικόλαος Μάντζαρος» στην Αθήνα.

Νοέμβριος 2002
Ρεσιτάλ μπαρόκ μουσικής σε συνεργασία με μικρό σύνολο μπαρόκ μουσικής από το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ( Σύγχρονο Ωδείο Θεσσασλονίκης, αίθουσα Τερζιάν ).

Νοέμβριος 2002
Βράβευση από την Ένωση Ελλήνων Θεατρικών και Μουσικών Κριτικών ως καλύτερος πρωτοεμφανιζόμενος καλλιτέχνης, ...«για τη συμμετοχή του στην όπερα ΞΕΡΞΗΣ του Χαίντελ, δια της οποίας ανεδείχθη άξιος ερμηνευτής του απαιτητικού ρόλου του Αρσαμένους» (Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος).

Δεκέμβριος 2002
Συναυλία μπαρόκ με τίτλο “Musica poetica”, σε συνεργασία με μικρό σύνολο μπαρόκ μουσικής από το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Τελλόγλειο Ιδρυμα Τεχνών, Θεσσαλονίκη).

Ιανουάριος 2003
Πρωταγωνιστικός ρόλος στην όπερα του A. Vivaldi “ORLANDO FURIOSO” (ρόλος : RUGGIERO - 5 παραστάσεις, μαέστρος Βασίλης Χριστόπουλος, σκηνοθέτις Μαρία Γυπαράκη, - Ε.Λ.Σ.).

Φεβρουάριος 2003
Συναυλία μπαρόκ μουσικής σε συνεργασία με το οργανικό σύνολο μπαρόκ “Ex Silentio” στο κινηματοθέατρο «Τριανόν» στην Αθήνα (διοργάνωση : Ορχήστρα των Χρωμάτων).

Μάιος 2003
Ρεσιτάλ privé στην Ολλανδική Πρεσβεία ενώπιον του Ολλανδού Πρέσβυ και των καλεσμένων του, μεταξύ των οποίων και ο Sir Neville Marriner.

Μάιος 2003
Ρεσιτάλ στο Ολλανδικό Ινστιτούτο Αθηνών σε συνεργασία με το οργανικό σύνολο μπαρόκ “Ex Silentio”.

Ιούλιος 2003
Πρωταγωνιστικός ρόλος στην όπερα του G.F. Händel «ΟΡΕΣΤΗΣ» (ρόλος : ΦΙΛΟΚΤΗΤΗΣ - 2 παραστάσεις, μαέστρος Γιώργος Πέτρου, σκηνοθέτις Μαρία Γυπαράκη - υπαίθρια παράσταση στον αρχαιολογικό χώρο της Κορίνθου, υπό την αιγίδα της Νομαρχίας Κορινθίας).

Μάρτιος 2004
Πρωταγωνιστικός ρόλος στην όπερα του G. Ligeti "Le Grand Macabre" (ρόλος: Πρίγκηψ Γκογκό, 4 παραστάσεις, μαέστρος Ηλίας Βουδούρης, σκηνοθέτις Αναστασία Βαρέλη / Eike Gramms, Ε.Λ.Σ.).

Έγραψαν για τον Νικόλα Σπανό :

Nicholas Spanos: A Brilliant New Greek Alto.

"ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ" του A. Caldara

[...το ελληνικό σύνολο μπαρόκ μουσικής "Latinitas Nostra", σε οκταμελή σύνθεση υπό τον τσεμπαλίστα Μάρκελλο Χρυσικόπουλο, παρουσίασε στην αίθουσα "Δημήτρης Μητρόπουλος" την "Ολυμπιάδα" του Αντόνιο Καλντάρα (04.03.2009)... Τυπική όπερα ιταλικού μπαρόκ του 18ου αιώνα, με διαπλεκόμενες ιστορίες δύο ερωτευμένων ζευγαριών, δόθηκε δραστικά συνεπτυγμένη, σε συναυλιακή μορφή... Η ακρόαση εξέπληξε αποκαλύπτοντας ένα πολύ ωραίο έργο, γραμμένο σε μουσικό ιδίωμα με ευδιάκριτη, ιδιαίτερα καλλιεργημένη προσωπική υπογραφή, γεμάτο από αριστουργηματικές άριες χαρακτήρα (θρήνοι, άριες οργής κ.λπ.). Τραγούδησαν επτά Ελληνες μονωδοί (Δημοπούλου, Σπανός, Μπάκα, Αδριανός, Μαγουλάς, Ιδομενέως, Αγγελάκης)... Το ακρόαμα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρον και περιλάμβανε κορυφαίες στιγμές στις οποίες κάθε βασικός ερμηνευτής είχε ευκαιρία να προβάλει το στίγμα του... τις λυρικές σελίδες του Μεγακλή ζωντάνεψε ο κόντρα τενόρος Νίκος Σπανός με το γνωστό ηδυπαθές τραγούδι του...].

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - Ήχοι ζωντανοί - του Γιάννη Σβώλου.


*Ρεπερτόριο

ΟΠΕΡΑ - ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΡΟΛΟΙ

Convery, R. “Clara Schumann” (LUDWIG) [παγκόσμια πρεμιέρα]

Gluck, “Orfeo et Euridice”, (ORFEO)

Händel, “Oreste” (FILOTETE)

Händel, “Serse” (ARSAMENE)

Händel, “Tamerlano” (TAMERLANO)

Ligeti, “Le Grand Macabre” (PRINCE GO-GO)

Monteverdi, “L’ incoronazione di Poppea” (NERONE) [στα Αγγλικά]

Purcell, “Dido et Aeneas” (SPIRIT)

Soldier, D. “Naked Revolution” (LENIN)

Strauss, J. “Die Fledermaus” (ORLOFSKY)

Strauss, R. “Die Frau ohne Schatten” (HÜTER DER SCHWELLE)

Strauss, R. “Salome” (PAGE)

Vivaldi, “Giustino”(GIUSTINO)

Vivaldi, “Orlando furioso” (RUGGIERO)

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

Debussy “Le martyre de Saint – Sebastien” (Jumeau I)

Kamarotos, D. “Proserpina” – μουσική μπαλέτου για κόντρα τενόρο και έγχορδα

ΟΡΑΤΟΡΙΑ, ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΝΤΑΤΕΣ (πλήρεις)

Bach, J.S., “Magnificat” (soprano 2)

Boccherini, “Stabat Mater”, v.1800

Caldara, A. “Vaticini di pace” (GIUSTIZIA)

Fiocco, “Lamentatio II”

Iribarren “Por aquel horizonte” (Cantada al Nacimiento)

Pergolesi “Stabat Mater” (alto)

Rosano, M. “Stabat Mater” για κόντρα τενόρο και έγχορδα

Scarlatti, A. “Stabat Mater” (alto)

Schütz, “Ihr Heiligen, lobsinget dem Herren” (Klein geistliches Konzert op.8, soprano 2)

Vivaldi, “Juditha triumphans” (HOLOFERNES)

Vivaldi, “Stabat Mater”

Zelenka, “Christe, eleison”

ΚΟΣΜΙΚΕΣ ΚΑΝΤΑΤΕΣ (πλήρεις)

Bononcini, “Fuori di sua capanna”

Caldara, “Vicino a un rivoletto”

Caldara, “Lungi dal idol mio”

Händel, “Mi palpita il cor”

Legrenzi, “Che non fa, che non può”

Vivaldi, “Cessate, omai cessate”

Vivaldi, “Pianti, sospiri e dimandar mercede”

Vivaldi “All’ ombra di sospetto”

ΑΡΙΕΣ, ΚΑΝΤΣΟΝΕΤΕΣ, LIEDER, ΜΕΛΩΔΙΕΣ, ΡΟΜΑΝΤΣΕΣ

Bach, J.S.,
aria “Bereite dich, Zion” (“Weinachts-oratorium”)
aria “Erbarme Dich” (“Matthäus-Passion”)
aria “Leget euch” (Kantate N. )
aria “Die Obrigkeit ist Gottes Gabe” (Kantate N.119)

Bellini,
aria “Il fervido desiderio”
aria “Dolente imagine di Fille mia”
aria “Vaga luna, che inargenti”
aria “Ma rendi pur contento”

Broschi, R.
aria “Ombra fedele anch’ io”

Caccini
“Tu ch’ hai le penne, amore”
“Amarilli, mia bella”
“Amor, ch’ attendi”

Caldara
aria “Sebben, crudele”
aria “Selve amiche”

Campion,
ayre “Here she her sacred bower adorns”

Cesti
aria “Intorno all’ idol mio”

Dowland,
ayre “Come again, sweet love doth now invite”

Durant, G.
“Ma belle, si ton âme” (“airs de cour”)

Giordani, G.
aria “Caro mio ben”

Gluck
aria “O del mio dolce ardor”

Gounod, Ch.
“Sérénade”

Hahn, R.
“A Chloris”
“Infidelité”

Händel “Alcina”
aria “Verdi prati”

Händel “Giulio Cesare in Egitto”
aria “Va tacito e nascosto”
aria “Cara speme”
recit. + aria “Dal ondoso periglio… Aure, deh per pietà”

Händel “Partenope”
aria “Furibondo spira il vento”

Händel “Rinaldo”
aria “Cara sposa”
aria “Venti turbini”

Händel “Rodelinda”
aria “Dove sei, amato bene?”

Händel “L’ allegro, il moderato e il penseroso”
aria “Sometimes let gorgeous tragedy”

Händel “Messiah”
aria “But who may abide”
duet “He shall feed his flock”

Händel “Solomon”
aria “What though I trace”

Händel “Theodora”
aria “The raptur’d soul”
aria “Sweet rose and lilly”

Mahler
“Wer hat dies Liedlein erdacht?”

Mozart
– Lied “Abendempfindung”
– Lied “Das Lied der Trennung”
– Lied “Sehnsucht nach dem Frühling”
“Mitridate”, aria “Già dagli occhi” (FARNACE)
“Le nozze di Figaro”, aria “Voi, che sapete” (CHERUBINO)

Paisiello,
“Nel cor più non mi sento”

Pergolesi
“In coelestibus regnis” (μοτέττο)

Purcell
“The plaint”

Rachmaninoff
“Vocalise” op. 34, N. 14

Rossini
“Tancredi”, recit. + aria “Tu, che accendi… Di tanti palpiti”

Scarlatti, A.
“O cessate di piagarmi”

Schubert
Lied “Frühlingsglaube”
Lied “Auf dem Wasser zu singen”
Lied “Nacht und Träume”

Schumann
Lied “Im wunderschönen Monat Mai”
Lied “Aus mainen Tränen spriessen”
Lied “Die Rose, die Lilie”

Spanish Romances of the 16th century
- Cavallero, si a Francia ides (Anonymous)
- A las armas, Moriscote (B. Gonçález)
- Ya se sienta el rey Ramiro (L. de Narváez
- La mañana de Sant Joan (D. Pisador)

Vivaldi
duet “Laudamus te” (Gloria RV 589)

Wagner,
“Wesendonk - Lieder”, “N.1 : Der Engel”

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

Arlen, H.
“Over the rainbow”

Hundley, R.
“Strings in the earth and air”
“Come ready and see me”
“Sweet Suffolk Owl”

Ives, Ch.
“Autumn”

Παλλάντιος, M.
“Το κοιμητήρι”

Rich, G.
“American Lullaby”

Sartoro, Cl.
“Luar de meu bem”

Vaughan – Williams, R.
“Orpheus with his lute”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου